Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vysvětlení překvapivě vysoké karmy je jednoduché. "Karmovací" systém chtěl být za každou cenu spravedlivý, proto každé jednotlivé kliknutí na karmu ztrojnásobil, tak aby žádná ze tří autorek blogu (Eva, Anna, Emma) nebyla právě o tu svou karmu ochuzena. Vše je tedy v naprostém pořádku.

2 0
možnosti
Foto

Velice inteligentní komentář. Blahopřeji :-). Snad za něj získáte nějaké ocenění.

1 0
možnosti

Karmu jsem Vám sice zatím nedal, ale báseň jsem si přečetl rád a přečtu si ji znovu. Vůbec zde básně mám rád. Malou čteností ani karmou se netrapte, nejsou vševypovídající.

A co se týče vysoké karmy i čtenosti ať už z důvodu technické chyby, nebo manipulace, tak tím se netrapte. Když vidím, co se zde děje nám všem na očích, tak tohle je pro mě drobnost, navíc naprosto nevinná.

3 0
možnosti
Foto

jakým fíglem děláte, že máte u básně tak vysokou karmu? Bývalo tu pár básňotvůrců, ale nízká karma je tak otrávila, že museli na detoxikaci.

0 0
možnosti
Foto

a to jsem si nevšimnul čtenosti. No mít při 280 přečtení karmu přes 40, to jsem ještě neviděl. To vypadá, že kdo na váš blog kouknul, tak karmoval. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Mozna technicka chyba nebo nekdo hacknul karmovani. Zkousi si to na nevinnem clanku, aby pak mohl takto "karmovat" svoje. Nebo ty, ktere odpovidaji jeho nazorum. Dost ubohe.

PS: samotny clanek je hezky:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 565x
Mé básně zde: http://fakinbasnik.blogspot.cz/

22 let starý/mladý člověk

 

Humor je nejdůstojnější projev smutku..