Eva Strnadová

Mé básně zde: http://fakinbasnik.blogspot.cz/

22 let starý/mladý člověk

 

Humor je nejdůstojnější projev smutku..
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 565x

Eva Strnadová

nejsem

Dlouho jsem tu nebyla, vlastně tady pořád ještě nejsem, ale třeba tady občas zabloudím a budu se vracet.

23.8.2018 v 11:04 | Karma: 11,21 | Přečteno: 415x | Diskuse| Ostatní

Eva Strnadová

Čeho se bojím

„Říkáš: miluji déšť, když však prší, jdeš se schovat, abys nezmokl. Říkáš: miluji slunce, když však svítí, jdeš se schovat do stínu. Mám strach, že mi jednoho dne řekneš: miluji tě.“ John Lennon Já zase říkám: miluji bouři, když však spustí, mám obrovský strach,. Říkám: nebojím se budoucnosti, když však čtu a vidím svět okolo, je mi do pláče. Mám strach, že jednoho dne nebudu dost dobrá ani pro sebe..

23.8.2014 v 18:41 | Karma: 8,20 | Přečteno: 868x | Diskuse| Ostatní

Eva Strnadová

co růží zvou, i zváno jinak vonělo by stejně

,,Co je po jméně? Co růží zvou, i zváno jinak vonělo by stejně", říká W. Shakespeare. Už tehdy byli lidé pronásledováni díky jménu, ale hlavně díky svým činům. V této době, ač by se mohlo zdát, že ano, se toho zase tak moc nezměnilo. Já toužím po svobodě slova. Namítnete, že ji mám. Já však Vám říkám, že svoboda slova je až vedlejší. Každý má právo říct svůj názor, v rámci lidských mezí.

12.3.2014 v 9:04 | Karma: 15,50 | Přečteno: 1188x | Diskuse| Ostatní

Eva Strnadová

prázdnota

po řece kráčíma nemám stáníje rozbouřenádivokáve mně zakotvenávnořená

22.2.2014 v 17:53 | Karma: 7,53 | Přečteno: 321x | Diskuse| Ostatní

Eva Strnadová

vzpomínky na dětství

8.8.2013 v 9:32 | Karma: 6,16 | Přečteno: 477x | Diskuse| Ostatní

Eva Strnadová

Den ještě nekončí

Dnešek nezačal zrovna nejlépe. Zdál se mi sen, že je hluboká noc a v něm jsem se stále ujisťovala, že můžu ještě dlouho spát. Ach, jak miluji, když se vzbudím nad ránem a mrknutím na mobil zjistím, že ještě můžu nejméně čtyři hodiny spát.

1.8.2013 v 10:50 | Karma: 5,99 | Přečteno: 332x | Diskuse| Ostatní

Eva Strnadová

Jó třešně zrály

Jó třešně zrají, ale co je to platné, když na ně lidská ruka nedosáhne. Snahou zmožena, snažila jsem se vymyslet, jak tomu ubohému stromu pomůžu od trápení, kdy se musí dívat, jak jeho "děti" pod paprsky slunce ztrácejí nejen život, ale i tvar. Některé třešně to už vzdaly a padly pod strom. Věřím, že kdybych tam seděla hodně dlouho, zdálo by se, že strom pláče a slzy jsou zbarvené do ruda pod tíhou veder.

12.7.2013 v 8:40 | Karma: 4,94 | Přečteno: 301x | Diskuse| Ostatní

Eva Strnadová

Red Bull Gives You Wings

Včera mi kámoška řekla, že četla článek o 19-letému klukovi, kterému energeťák roztrhl srdce. Jako těžkej závislák jsem byla v šoku. Začala jsem se pročítat miliony článků na netu. Nenapadlo mě nic jinýho, než zadat do vyhledávače ,,energy drink smrt" a hned mi vyjely stovky odpovědí. Podle všeho se zdá, že nejvražednější je Monster a má na svědomí několik lidí.

11.7.2013 v 8:50 | Karma: 5,68 | Přečteno: 375x | Diskuse| Ostatní

Eva Strnadová

Lord of the Flies

Včera jsem dala kolu opět zelenou. I přes velké horko jsem to riskla a šlápla do pedálů. Poháněná silou Red Bullu, chtělo se mi lítat. Jenže jsem tak trošku zapomněla, že tenhle zázračný nápoj má na mě poměrně zajímavý dopad.

10.7.2013 v 20:36 | Karma: 6,72 | Přečteno: 548x | Diskuse| Ona