Eva Strnadová

Mé básně zde: http://fakinbasnik.blogspot.cz/

22 let starý/mladý člověk

 

Humor je nejdůstojnější projev smutku..
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 565x

Eva Strnadová

Way to hell's over the heaven's rainbow

Cesta do pekla vede přes nebeskou duhu. Procházím se a hledám tajnou komnatu skrz les, kde nápadně vykukuje záhadná cesta. V půli ní jsem zjistila, že se rozchází a já si nevěděla rady. Když si vyberu jednu, znamená to, že jí dám přednost před tou druhou, zklamu ji. Upřednostněním jedné nezískám tu lepší, i když nemusí to být pravda, ale to nezjistím, dokud se tím směrem nevydám. Ach, kéž by rozhodování bylo snažší nebo aspoň mělo smysl. V mém životě volba znamená červenou stopku, nad kterou je třeba se pozastavit a až poté, co to bude dovoleno, smět se zase odrazit z místa, smět se nadechnout.

20.7.2013 v 17:56 | Karma: 8,00 | Přečteno: 653x | Diskuse| Fotoblogy

Eva Strnadová

Neodvratný cíl

Poprvé lituji, že jsem si založila blog. Vůbec, ale vůbec se mi sem nechce psát. Proto přidávám jen pár fotek ze Svinovského nádraží v Ově, kde při jedné speciální písničce jde sledovat celý svět s brýlemi se žlutými skly.. Jsou kouzelné, ta píseň je kouzelná, okamžik, kdy se zastavil čas je nedocenitelný.

19.7.2013 v 13:53 | Karma: 8,75 | Přečteno: 600x | Diskuse| Fotoblogy

Eva Strnadová

Another Edge Of View

Znáte ten pocit, když něco strašně moc potřebujete (chcete), ale nemáte peníze? Já skoro pořád. Vždycky jsem si říkala, že peníze nejsou k ničemu, ale postupem času zjišťuji, že čím víc jich člověk má, je šťastnější.

17.7.2013 v 12:03 | Karma: 4,60 | Přečteno: 331x | Diskuse| Ostatní

Eva Strnadová

Dobrý den pane Zrcadlo, tady slečna Nikdo

Zrcadlo.. Je to opravdu jediná věc, která ukazuje skutečný vzhled? Dívám se do něj a nevěřím vlastním očím. Sleduju oči, které tak nevěřícně mrkají, zkoušejíc zaostřit. Neúspěšně, pořád jsem to já, respektive "to" pořád vypadá jako já. Bohužel.. Bohudík.. ?

16.7.2013 v 8:26 | Karma: 7,45 | Přečteno: 463x | Diskuse| Ostatní